אדריכל בתים פרטיים


בין חברות האדריכלות הרבות המתמחות בבתים פרטיים נמנית חברת פולקנר אדריכלים. פוקנר אדריכלים נוסדה בשנת 1998 ויש לה משרדים באגם טאהו, קליפורניה, כמו גם בברקלי, קליפורניה. הפורטפוליו כולל תכנון, מלונות ובניינים מוסדיים. בתים פרטיים הם יצירותיה הבולטות ביותר. מאמר זה ידון בפעילות החברה ובהיבטים השונים של פעילותה. ‏ אתה יכול גם לקרוא על פרויקטים אחרים של החברה.

חובבי עיצוב ימצאו בו אוצר בלום של מידע לבקר בבתיהם של אדריכלים ידועים. בתי אדריכלים מפורסמים הם קנבס לאמנים, שבו הם יכולים לחקור ולהתנסות ברעיונות שלהם בסביבה בטוחה. בתים אלה מספקים תובנה ייחודית על פילוסופיית העיצוב ואוסף החפצים בהם הם משתמשים כדי לקשט אותם. יש הרבה בתים פרטיים של אדריכלים עטורי שבחים בכל רחבי העולם. חובבי עיצוב צריכים לעשות טיול לבתיהם.

הארכיטקטורה החשובה הידועה כאדריכלית של בתים פרטיים היא זו שנדירה בעיני הציבור. הבתים האלה פרטיים ומעוצבים על ידי אדם אחד. לעתים קרובות הם משקפים את הצרכים והשאיפות של לקוח מסוים, ולעיתים קרובות הם בנויים למפרט גבוה. הם בחירה פופולרית לבעלי בתים פרטיים. זהו מקצוע יוקרתי ומאוד מתגמל. ביקור ביתי יכול לתת לכם תובנה ייחודית על פילוסופיית העיצוב של האדריכל ולעזור לכם לשקול קריירה כאדריכל.

ביתו של אדריכל הוא מקום של מחקר. ביקור בביתו של אדריכל הוא הזדמנות לראות את האתוס שלהם בפעולה. זו גם דרך נהדרת לקבל תובנה על החפצים שהם אוספים, הרבה מהשמות המפורסמים ביותר של המאה ה-20 השתמרו בבתיהם. אתה יכול לבקר במקדש מודרניסטי על ידי אוסקר נימאייר בריו או בבית הסילינדרי של קונסטנטין מלניקוב במוסקבה. מלבד היותך חלק חשוב מעבודתם, תוכל גם לבקר בבתים אלה באזורים שונים בעולם.

אדריכל חייב לדעת הרבה דברים. למשל, אדריכל חייב לדעת את קודי הבניין המקומיים ואת ההגבלות של השכונה. ארכיטקט טוב של בתים פרטיים צריך להכיר את הנושאים האלה. זו יכולה להיות עבודה קשה, אז תוודא שאתה שוכר מישהו שיעביר שירות איכותי. בנוסף לכך, יזם שואף גם להבין את הניואנסים והמורכבות של העסק.

אין זה יוצא דופן שעבודתו המפורסמת ביותר של האדריכל היא ביתו. בניגוד לרוב האדריכלים, מקום מגוריו של אדריכל הוא מקום ניסויים, ולרוב מכיל שפע של חפצים. זהו גם המיקום העיקרי לקריירה של אדם אוהב עיצוב. חשוב לזכור כי בתי האדריכלים אינם פתוחים לציבור, בניגוד לאולפנים שלהם.

אדריכלי בתים פרטיים נחשבים לעתים קרובות ל 'ילדי הכוכבים' בעולם האדריכלי. כתוצאה מכך, לא אחת עוקבים אחריהם כלי ־ התקשורת ואלפי אנשים. רבים מוקסמים מעבודתו של אדריכל מפורסם, שיש לו בית משלו בלונדון. ביתו של אדריכל אינו רק ביטוי אמנותי לסגנונם האישי. בקר בביתו של אדריכל אם אתה רוצה את הארכיטקטורה הטובה ביותר.

לאדריכלי בתים פרטיים יש אחריות רבה. כדי לוודא שהבית מתאים לסגנון החיים של לקוחותיהם, על האדריכל לשקול את דרישותיהם. למשל, הם צריכים לדעת אם הלקוח ישתמש בבית למטרות משרד או למשרד ביתי. הם צריכים גם להיות מודעים איזה אלמנטים עיצוביים הם לא אוהבים. למעשה, קבלנים רבים מעסיקים אדריכלים לתכנון בתים מותאמים אישית, כך שזה לא הכרחי לשכור אדריכל לתכנן בית מותאם אישית. אדריכל הוא רעיון טוב אם אתה מחפש התאמה אישית.

בתיהם של אדריכלים הם מקום לניסויים ורעיונות חדשים. ביקור בביתו של אדריכל מציע הזדמנות לגלות את האתוס של אדריכל מסוים. אוסף החפצים שאסף אדריכל הוא לרוב מקור השראה רב ערך עבור המעצב. חלק מהבתים האלה נשמרים על ידי האדריכלים עצמם. ביתו של אדריכל ידוע יהווה מוקד לעלייה לרגל.

פרטים נוספים: https://shira-e.com/%D7%90%D7%93%D7%A8%D7%99%D7%9B%D7%9C-%D7%91%D7%AA%D7%99%D7%9D-%D7%A4%D7%A8%D7%98%D7%99%D7%99%D7%9D/