באיזו תדירות מנקים משרדים? ‏


ניקיון המשרד חיוני אם העובדים שלך הולכים לעבוד בסביבה נקייה. הליכים בסיסיים כוללים שאיבת אבק, מטאטא ואבק. אתה יכול גם להשתמש במערכת סמרטוט שלושה דלי כדי לחטא ולנקות את כל המשטחים. זה יבטיח ששום מקום לא ינוקה. לוחות החלפה, כפתורי מעלית, כלי רחצה ופריטים אחרים עם תנועת הולכי רגל גבוהה צריכים להיות מחוסרים או מנוקים.

ניקיון המשרד צריך להיות משימה יומיומית. זה לא צריך לקחת יותר משעה ביום, ואתה צריך לעשות את זה שלוש או ארבע פעמים בשבוע לכל הפחות. בהתאם לגודל המשרד שלך, משימה זו עשויה לדרוש צוות של מנקים או שזה יכול להיעשות על ידך. כך או כך, ככל שאתה מנקה יותר, כך טוב יותר.

ישנם מספר גורמים שקובעים את התדירות של ניקוי המשרד שלך. גודל ומספר העובדים משחקים תפקיד גדול. משרדים גדולים ידרשו יותר ניקוי תדיר מאשר קטנים. משרדים קטנים עם מספר קטן של עובדים יכולים להתחמק עם פחות ניקיון תדיר. עם זאת, עדיין חשוב לשמור על ניקיון המשרד. הניקיון חיוני מטעמי בריאות ובטיחות, לכן חיוני שהמרחב ייראה טוב. חשוב גם לזכור שניקיון קבוע אין משמעו להזניח את מראה המשרד.

ניקוי משרדך באופן קבוע יפחית את התפשטות החיידקים והחיידקים. זה גם יעזור לשמור על העובדים שלך בריאים. רוב האנשים מבלים פחות מ -10% היום שלהם בחוץ, כך איכות האוויר בתוך המשרד שלך הוא קריטי. אם תשמור על המשרד שלך נקי, תבטיח שאין חיידק שיכול לפגוע בעובדים שלך.

בנוסף לניקוי שטיחים, כדאי שתשקול גם לנקות רהיטים מרופדים. ריהוט מרופד מושך הרבה אבק ולכלוך. מנקה מקצועי יוכל להוציא את הלכלוך מהרהיטים שלך. באיזו תדירות אתה צריך לנקות את המשרד שלך תלוי במספר האנשים. ככל שיותר אנשים במשרד שלך, יותר חיידקים וחיידקים צפויים להצטבר.

ניקיון המשרד גם מפחית את כמות הלחץ והבלגן במשרד שלך. משרד נקי נקשר לביצועים גבוהים יותר במקום העבודה. סביבה נקייה יכולה גם לעשות רושם טוב ללקוחות וללקוחות. אז, זה חיוני לשמור על המשרד שלך נקי וללא בלגן. ודא לבחור שירות ניקיון מקצועי שמשתמש פתרונות ניקוי ירוקים. אם אתה רוצה לוודא שאתה משתמש במוצרים ידידותיים לסביבה, חפש תוויות DFE ואישור המשרד לאיכות הסביבה.

תדירות ניקוי המשרד תלויה בסוג המשרד ופעילותו. למשל, משרדים עם שטיחים יזדקקו לניקוי לעתים קרובות יותר מאשר משרדים ללא שטיחים, משום שסבירות גבוהה יותר שהשטיחים והשטיחים יהיו מלוכלכים יותר. אתה צריך גם לשקול את מספר הלקוחות ואנשי הצוות. אם יש לך צוות גדול, ניקיון המשרד צריך להיות תכוף יותר.

שירותי הניקיון חשובים גם למורל העובדים. סביבות נקיות ובריאות מעודדות עובדים לעבוד ביעילות רבה יותר. משרד נקי הוא גם מקום עבודה בריא יותר ועוזר להם לנשום טוב יותר. סביבה משוחררת מחיידקים היא סביבה מועילה יותר. בין אם יש לך משרד קטן או משרד תאגידי גדול, עליך לוודא שעובדיך חשים בנוח ומאושרים בסביבתם.

פרטים נוספים בלינק המצורף: ניקיון משרדים ברמת גן