זיהוי נזילות מים בעזרת מצלמה טרמית


אם אתה חושד שיש נזילה בבית שלך, מצלמה תרמית היא דרך נהדרת לזהות את הבעיה. קשה לזהות את רוב הדליפות בעין בלתי מזוינת. באמצעות תמונת חום, קבלן יכול לסרוק את הבית שלך ולזהות דליפות פוטנציאליות. המצלמה תראה כל חריגה בטמפרטורה, מה שייתן להם מושג היכן נמצאת הנזילה.

המצלמה התרמית יכולה לשמש גם לגילוי דליפות גז מסוכנות. בגלל שהטכנולוגיה הזאת משתמשת בחישה מרחוק, היא לא תפגע במטרה. המצלמה תאפשר לך להשוות חלקים שונים של המטרה ואפילו יכולה לשמש למטרות נייחות. מצלמות תרמיות רגישות מאוד ויכולות לזהות מגוון רחב של גזים, כולל SF6, שהוא 24,000 x רעיל יותר מאשר CO2.

מצלמה תרמית היא כלי שימושי לגילוי נזילות בצינורות ובקירות. מכשירים אלה מתעדים טמפרטורות וניתן לחבר אותם לסמארטפון. למכשיר יש זמן הקלטה של כ-40 שניות. אפשר לגלות דליפות עוד לפני שהן גורמות נזק לקירות ולרצפות של הבית שלך. אם יש לך נזילה בביתך, כלי זה יציל אותך מעבודות התיקון היקרות.

המצלמה מאוד רגישה, אבל יש לה כמה מגבלות. למצלמה שלה יש חיישן אינפרא אדום ואלפי פיקסלים, מה שעוזר לך לראות שינויים בטמפרטורה. מצלמות תרמיות שימושיות גם בזיהוי מקרי שפעת החזירים, בעוד הכבאים משתמשים בהן כדי לראות דרך עשן ולזהות נקודות חמות וקרות. הם אפילו יכולים לשמש במחקר רפואי.

שימוש במצלמה תרמית לגילוי דליפות היא דרך מצוינת למנוע תיקונים יקרים. המצלמה תחשוף אזורים בהם הלחות מצטברת ויכולה לגרום לעובש. על ידי זיהוי אזורים אלה מוקדם, אתה יכול למנוע ממנו להתפשט ולהוביל לצמיחת עובש. אם תגלה דליפות בזמן, תוכל להימנע מתיקונים יקרים ובעיות עובש.

עם מצלמות ההדמיה התרמיות האחרונות בשוק, מציאת דליפות היא כעת קלה מתמיד. הם משמשים לכל דבר ממתגי קיר לבדיקת בידוד של בית. צלמים מקצועיים רבים משתמשים בהם גם כדי ללכוד תמונות אמנותיות. הטמפרטורה של עצם יכולה להיקבע תוך שניות.

יתרון נוסף של איתור נזילות במצלמה טרמית הוא שהיא יכולה לזהות הבדלים זעירים בטמפרטורה. זה אומר שמצלמה תרמית יכולה לראות דברים שעין אנושית לא יכולה לראות. מצלמה תרמית היא גם רגישה מאוד לשינויי טמפרטורה, מה שאומר מומחה איתור דליפה מיומן יכול להרים על דברים טירון יחמיץ. זה שימושי במיוחד במצבים שבהם קשה לזהות דליפת מים.

מצלמה תרמית באיכות גבוהה יכולה להיות יקרה. מודלים מקצועיים עולים כמה אלפי ליש "ט ומציעים יכולות מתקדמות. עם זאת, מודלים תקציביים יכולים להיות די טובים לגילוי נזילה ומניעת זיהוי. תן דעתך למצלמת ההדמיה התרמית TG165-X פליר לאיזון טוב בין המחיר לתכונות.

דליפות הנגרמות ממים ולחות עלולות לגרום נזק משמעותי לבניין. באמצעות מצלמת הדמיה תרמית ניתן לזהות בעיות מים נסתרים על ידי זיהוי הבדלים עדינים בטמפרטורה ואיתור דפוסי מים. הוא גם יכול לזהות מזיקים ובעיות חשמל. אם דליפה ממוקמת על הקיר, מצלמת ההדמיה התרמית יכולה לזהות אותה לפני שהיא גורמת נזק. אולם, אם יש נזילה בקיר, קשה להבחין בה בעין בלתי מזוינת.

ישנם יתרונות רבים אחרים של מצלמת הדמיה תרמית. הוא רגיש מאוד, כלומר הוא יכול לזהות אפילו הבדל קטן בטמפרטורה. בנוסף, יש לו רזולוציה גבוהה ושדה ראייה רחב. וזה מאוד קל לשימוש. זו הטכניקה המתקדמת ביותר לזיהוי נזילה. השימוש במצלמות הדמיה תרמיות מתקדם במהירות. הוא גם נעשה זול יותר ורב תכליתי יותר.