טיפים לצביעת דירות


צביעת הדירה שלך יכולה להיות חלק מהמהלך שלך אם רק תעבור לכאן. אולי תרצה להסיר את הרהיטים לפני שתתחיל לצייר, אבל זה אומר לשלם שכר דירה בשני מקומות בו זמנית. אפשר גם לצבוע את שני המאפיינים בו זמנית כדי להימנע מזמן חפיפה. עדיף לעזוב את הדירה הישנה שלך לפני שאתה מצייר אותה. לא תהיה לך טרחה לצבוע מחדש את הדירה שלך אחרי שתעבור לכאן.

אולי שמת לב שהצבע של הדירה לא מושלם אם אתה שוכר בפעם הראשונה. ייתכן שבעל הבית שלך ינסה לתקן את הבעיות הללו, אך אולי תהיה מעוניין יותר לחסוך כסף כדי לצבוע את דירתך בעצמך. הנה כמה טיפים שיעזרו לך לעשות את זה. תמשיך לקרוא כדי ללמוד יותר על צביעת דירות. ברגע שתבין איך לצבוע את הדירה בעצמך, תהיה בסדר בדרכך להיות שוכר מאושר יותר.

ראשית, אתה חייב לקבל רשות מבעל הבית שלך לצבוע את הדירה שלך. בעוד בעל הבית יכול להיות מסוגל לתקן כמה בעיות בעצמך, הם לא יכולים להיות מוכנים לעשות את זה בשבילך. שאל את בעל הבית שלך על ציור לפני שאתה לשכור דירה. אם יש לך הסכם שכירות ארוך טווח, בעל הבית שלך עשוי להיות מוכן לשלם עבור הצבע ו/או לתת לך הנחה על שכר הדירה שלך. אבל אם אתה שוכר רק לשנה, אתה לא יכול לצייר את זה עד אחרי שאתה לוקח את זה. תצטרך לצבוע מחדש את הבית אם אתה עוזב.

אתה צריך גם להבטיח שאתה לאמת את האזכורים של חברת ציור הדירה. אתה לא צריך לשכור אותם אם הם לא מסוגלים לספק המלצות. בקש מהם להראות לך שמות של לקוחות קודמים לפני שאתה שוכר מישהו. אתה צריך גם לשאול אותם על הניקיון והמקצועיות שלהם. אל תעסיק אף אחד אם הוא לא מוכן לענות. אתה תצטער על זה בסוף. חוק טוב של אגודל הוא לשאול את בעל הדירה אם הם מאשרים את הציור לפני שאתה חותם על חוזה השכירות.

אם בעל הבית שלך לא עושה את הציור, אתה צריך להציע לעשות את זה בעצמך. בעלי בתים קטנים עשויים לקחת יותר זמן מאשר גדולים, כך שאם אתה בעל בית קטן, זה יכול להיות רעיון טוב לעשות את זה בעצמך. זה יחסוך לכם זמן וכסף, ויבטיח לכם להשיג את העסקה הטובה ביותר. תבקש מבעל הבית המלצות ותשאל הרבה שאלות. זכור שאתה לא יכול להיות בררן מדי כשמדובר בציירים.

בקש מהצייר לתת לך שלושה אזכורים. אם הם לא מסוגלים לספק המלצות, אל תעסיק אותם. אתה יכול לשאול אותם על המלצות העבודה שלהם ולקבל את המשוב שלהם. אתה יכול לשאול אותם שאלות על עבודתם ועד כמה הם היו נקיים במהלך התהליך. עדיף שהדירה תהיה צבועה לפני שאתה עובר לגור בה. זה יבטיח שתהליך המעבר לא יאט.

זה רעיון טוב לצייר לספק שלושה אזכורים. עם זאת, זה גם חכם שתבדוק את הביטוח של בעל הבית. פוליסות ביטוח רבות יכסו ציור לבעלי הבית. למרות זאת, חשוב שתהיה לך הבנה ברורה לגבי הזכויות שלך כשמדובר בחוקי צבע. הצייר צריך להיות מבוטח. יתרה מזו, צריך להיות לו מוניטין טוב באזור. חברה שיש לה מוניטין טוב יכולה להציע לך את המחיר הטוב ביותר לדירה שלך.

בקש מקבלן הציור שלושה אזכורים. אל תשכור את הצייר אם אין לו המלצות. אם לצייר אין אזכורים, בקש מבעל הבית שיספק לך שלושה אזכורים. זה גם רעיון טוב לשאול את בעל הבית באיזה צבע הם משתמשים. השכרת דירה דורשת שהצייר ישתמש בצבע הטוב ביותר. זה חשוב כי הצייר חייב להיות מסוגל לשמור על הדירה נקייה, ולהימנע מנזק במהלך תהליך הציור.

אם אתה דייר מוסדר להשכרה, אתה צריך לבקש מקבלן הציור שלושה המלצות לפני שאתה שוכר אותו. יש להימנע מדייר המסרב לתת אזכורים. אם קבלן הציור לא מספק המלצות, אל תשכור אותו. אם קבלן הציור מספק המלצות, חשוב לשאול על המקצועיות שלהם, ועל הניקיון של הנכס. בעל בית שלא מספק אזכורים מסכן את ביטחונם של שניכם והשכנים שלך.

פרטים נוספים: צביעת דירות – a-avivit.co.il