כיצד לבחור קמין פלט

קמין פלט

יש יתרונות רבים לקמין פלט מעל קמין עץ. תנורים אלה יעילים ב 60-80%. הם דורשים פחות ניקיון ותחזוקה. בנוסף, לרוב תנורי הכדורים תוחלת חיים ארוכה יותר מזו של מבער עצים. הם לא פולטים שום ריח. הם יכולים להתמקם בכל חדר ולהתמזג עם העיצוב. בהתאם לסוג העץ שניתן להשתמש בו, ניתן להכין את התנור עם חזית זכוכית לתצוגה טובה יותר של האש.

יעילות של תנור היא תועלת נוספת. תנור יעיל יותר יפיק יותר חום מאשר תנור שמשתמש בגז. באפשרותך גם לבחור תנור בעל טווח BTU גדול שיתאים לצרכיך. תן דעתך לגודל החדר שלך כדי לקבוע את גודל התנור. רוב החדרים זקוקים לחום של 5,000 Btu. אתה יכול לבחור דלק קטן יותר למרחב קטן. עדיף להחליט כמה דלקים אתה רוצה.

יתרון נוסף של קמין פלט? זה מאוד קל להתקין. זה גם מאוד זול ויעיל. אפשר אפילו למצוא דגמים שאפשר להתקין על ידי איש מקצוע. לפני שתרכוש תנור, תצטרך למצוא סוחר שיוכל לבצע את ההתקנה. זה יהיה תלוי במקור הדלק והבידוד של הבית שלך. אתה יכול גם להתקין אותו באולם התצוגה של סוחר אם תרצה.

מה אתם צריכים לדעת לפני שאתם רוכשים קמין פלט?

קמין פלט הוא יעיל ויכול לעזור לך להפחית את כמות העץ שאתה צריך לרכוש. קמין פלט טיפוסי מדליק אש קטנה במרכז. קמין פלט טוב יהיה בעל חלונות צפייה גדולים שיאפשרו לך לראות את כל האש. כדורים יכולים להפיץ את הלהבות על פני שטח רחב יותר מאשר שריפת עץ מסורתית. קמין פלט באיכות גבוהה יהיו גם יומני קרמיקה, מה שנותן לאש מראה אותנטי יותר.

למרות שתנורי כדור נראים נהדר והם פונקציונליים, הם זקוקים לחשמל כדי להפעיל את המנועים שלהם. אתה תמיד יכול לרכוש יחידת גיבוי סוללה אם אין לך גישה למקור כוח. לחלק מהדגמים האלה יש יחידות גיבוי סוללות, שיכולות לעזור באזורים שבהם נפוצות הפסקות חשמל. התקנים אלה יכולים לעבוד גם באזורים ללא חשמל. ניתן לרכוש דגמים מסוימים גם ללא חשמל.

קמין פלט יכול להיות מחובר לסוללת גיבוי או גנרטור. אתה יכול לחבר גנרטור לתנור הכדורים שלך אם אספקת החשמל שלך יורדת. זה גם לא דורש חשמל לתפעול. אתה יכול גם לחבר אותו לגנרטור כאשר אתה משם לפרק זמן ממושך. אבל אם מקור הכוח שלך הוא לסירוגין, אתה יכול פשוט להפעיל גיבוי סוללה. אתה יכול גם להתקין סוללת גיבוי אם אתה חושש לאבד כוח.

קמין פלט יקר ומסובך יותר מאשר תנור עץ מסורתי, אך עדיין ניתן להשתמש בו לחימום מים. לקמין פלט יש חסרון אחד: היא דורשת חשמל כדי להפעיל את המאווררים שלה, וכדי להאכיל את הכדורים. כאשר מתכננים את ההתקנה שלך, זה משהו שאתה צריך לשקול. אם אתה חי באזור מרוחק, אולי תרצה להשתמש בגנרטור מונע בגז כדי להפעיל את התנור שלך. מודל מונע פרופן יכול להיות אופציה אם אתה לא יכול למצוא אחד שמשתמש בעץ.

למרות שניתן להתקין תנורי גלולה בכל מקום, חייבת להיות לך גישה לחשמל על מנת להשתמש בהם. זה לא משנה אם אתה משתמש בהם לחימום ראשוני או חימום משני. יהיה צורך בחשמל בקרבת מקום. אם הכוח שלך הוא לסירוגין, אתה יכול להשתמש גיבוי סוללה. אתה רק צריך לחבר אותו לשקע קיר.

מלבד גודל התנור, יש לשקול גורמים רבים אחרים בעת בחירת אחד מהם. הגורם החשוב ביותר לשקול הוא תפוקת החום. קמין פלט עם תפוקת חום נמוכה מדי יגרום למרחב שלך להרגיש לא בנוח, בעוד תנור עם תפוקה גבוהה יחמם חדר או בית שלם מבלי לשרוף דלק. אש גדולה אינה יעילה ומזהמת יותר מדי. להבה קטנה לא תיראה מבחוץ.

למידע נוסף על קמיני פלט, לחצו כאן: https://www.camindesign.co.il/product-category/%D7%A7%D7%9E%D7%99%D7%A0%D7%99%D7%9D/%D7%A7%D7%9E%D7%99%D7%9F-%D7%A4%D7%9C%D7%98/