כיצד לעצב את הסלון שלי?


בחירת עיצוב הסלון המושלם לביתך מתחילה בקביעת הסגנון שאתה רוצה. ברגע שהחלטת על הסגנון שאתה מעדיף, אתה יכול להתחיל לסדר את הרהיטים שלך. תוסיף יצירות שאתה אוהב. איזון, מרחב, מדידה, מוקדים ואלמנטים אחרים הם היבטים חשובים בעיצוב. הנה כמה דרכים לקשט את הסלון שלך כדי ליצור מראה נצחי. אלמנטים אלה חשובים גם כאשר מחליטים על אביזרים ורהיטים.

המפתח הראשון בעיצוב הסלון הוא יצירת אזור שיחה. החלל הזה יכול להיווצר עם ספה ושני כיסאות, אזור, ועות 'מאנים. ניתן להוסיף שולחן אוכל ופינת קריאה למרחב מגורים גדול יותר. כאשר אתה מעצב את הסלון שלך, שקול את מיקום הרהיטים שלך כדי להבדיל בין האזורים השונים. ניתן ליצור אטמוספירה רגועה או תוססת על ידי חזרה על צבעים ודפוסים בכל המרחב.

בעת סידור רהיטים, לשחק עם העמדה. אפשר להשתמש בחזרה עם צורות וצבעים. אם יש לך צבע אהוב, אתה יכול לחזור עליו בכל הסלון שלך. מעצבת הפנים סטפני שטיין השתמשה באותו צבע בדיוק עבור הספה והכריות בעיצוב הסלון הזה. עור השיזוף של הספה ייתן לו מראה מרגיע ומרגיע יותר. ניתן לשפר את ההשפעה הכוללת על ידי שימוש בשולחנות קינון ירוקים מנוגדים.

חזרת צבעים היא אלמנט חשוב נוסף בעיצוב הסלון. אם יש לך צבע דומיננטי, כדאי שתחזור על הצבע הזה בכל החדר. דוגמה לכך היא הסלון שעוצב על ידי מעצבת הפנים סטפני סטיין. הספה עשויה מעור שזוף, והמנורות צהבהבות. הספסלים כחולים צהבהב. הצבעים האלה חוזרים על עצמם בכריות ובמנורות. הוספת כמה פריטים צבעוניים נייטרליים יכולה גם לתת תחושה אקלקטית.

השתמש במבטאים וקירות בצבעי אור כדי ליצור חלל חלק. קירות חיוורים וספה בצבע אחד הם גם יפים וגם פונקציונליים. ניתן ליצור צבע נייטרלי כמו פופ קרם על ידי הוספת מבטאים של שחור, חום כהה, או לבן. אם אתם רוצים אפקט דרמטי יותר, אתם יכולים להוסיף כמה פריטים בצבע כהה, אבל נסו להיצמד לצבע אחד או שניים.

אם ברצונך ליצור חדר מסוגנן ונוח, עליך לוודא שאתה בוחר לוח צבעים שמתאים לשאר החדר. סכימת הצבעים של הסלון אמורה להתאים למנוחה, כאשר בוחרים צבעים, גם גוון אפור נייטרלי אפשרי. בדרך זו, אתה לא תהיה מבולבל בעת בחירת צבע.

הסלון יראה מודרני יותר אם הוא מעוטר בצבעים נייטרליים. אם הסלון שלך הוא מקום של כיף, אתה יכול לנסות להשתמש במבטא צבעוני בעיצוב שלך. בעוד צבעים קלים נוטים להתמזג היטב, אם יש לך ערכת צבעים נייטרלית, אתה עדיין יכול לערבב ולהתאים צבעים כדי להפוך את הסלון שלך לבולט. אפשר גם להתנסות בסגנונות שונים כדי להוסיף אישיות ולפנות לחדר. אתה יכול לשלב צורות ודפוסים. עם זאת, ודא שהם אותו הדבר בטון.

לסלון שלך צריכה להיות הרמוניה בין הצבעים והצורות. אתה יכול לחזור על צבע דומיננטי בכל החדר אם הוא דומיננטי. לאחר מכן, אתה יכול להשתמש בצבע משלים כדי לבטא את צבעי הרהיטים שלך. אתה יכול לגרום למרחב המחיה שלך להיראות גדול ומרווח יותר על ידי חזרה על אותם הצבעים. זו דרך נהדרת להוציא את המירב מהבית שלך ולגרום לזה להיראות ייחודי ומושך.

חזרה על צורות וצבעים תיצור סלון תופס עיניים. אתה יכול להשתמש באותו הצבע הראשי באזורים שונים בסלון שלך. אתה יכול גם לחזור על אותם הצבעים בעיצוב הקיר. מספר יצירות מרקם, כגון שטיח, ייצרו עומק ויזואלי ויוסיפו עניין חזותי. אם אתה רוצה להשתמש בצבע נייטרלי בסלון שלך, אתה יכול להשתמש בחזרות של תבניות או מרקמים. הקירות בביתך צריכים להיות דוגמה טובה לחזרה על מזימות הצבע שברצונך לכלול.

פרטם נוספים: עיצוב סלון www.mvmalca.com