מהו קונסטרוקטור ולמה אתה צריך אחד?

קונסטרוקטור

בטח תהיתם מהו קונסטרוקטור, אך אינכם בטוחים בשביל מה אתם צריכים. במאמר זה, נסביר מה הוא קונסטרוקטור וכיצד לבחור אחד. להלן כמה מהפונקציות הקונסטרוקטור הנפוצות ביותר. אתה יכול להשתמש בקונסטרוקטור כדי ליצור אובייקטים חדשים. הקונסטרוקטור מקבל טיעונים וקובע משתני חבר נדרשים. אתה יכול להשתמש בקונסטרוקטור כדי ליצור אובייקטים חדשים ולשנות את המצב הקיים.

מה זה בעצם קונסטרוקטור?

קונסטרוקטור הוא הצהרה בכיתה הנקראת בכל פעם שנוצר אובייקט. הוא מאתחל משתני מחלקה ומבצע הליכי אתחול. שיטת הקונסטרוקטור נקראת ארבע פעמים לכל אובייקט חדש. זה מאוד שימושי כאשר אתה צריך לאתחל ערכי ברירת מחדל עבור אובייקטים חדשים שנוצרו. הוא משמש למטרות מרובות והוא בדרך כלל חלק חשוב מאוד בכיתת ג ' אווה. הנה כמה דוגמאות של שיטות קונסטרוקטור.

קונסטרוקטור מאפשר לך להקצות ערכים המוגדרים על ידי המשתמש לחברי הכיתה שלך. ניתן גם לספק ערכים מפורשים לחברי הכיתה באמצעות קונסטרוקטור פרמטרי. בוני תמיד יש את אותו שם כמו בכיתה. כאשר אתה יוצר אובייקט חדש, המהדר קורא לקונסטרוקטור. בדרך זו תוכלו להתאים אישית את התנהגות האובייקט. עם זאת, לעולם אל תשתמש בקונסטרוקטור לצורך היגיון – שיטות מתאימות יותר לכך.

קונסטרוקטור יכול להיות שיטה אחת או מרובת פרמטרים. יש לו שני חלקים: רשימת פרמטרים וגוף. רשימת האתחול מגיעה ראשונה, ואחריה גוף השיטה. רשימת המאתחל מאפשרת לך להקצות ערכים לחברי נתונים. בדרך זו תוכלו להימנע מיצירת הצהרות הקצאה נפרדות עבור כל חבר נתונים בודד. רשימת האתחול נדרשת אם חברי הנתונים הם סוגי הפניה ואינם תומכים בהיגיון קונסטרוקטור ללא פרמטרים. המטלות מתבצעות לפי הסדר שהוכרזו.

מה עושה קונסטרוקטור?

קונסטרוקטורים הם פונקציות מיוחדות בג ' אווה המכינות אובייקט חדש לשימוש. הם לוקחים טיעונים, קובעים משתנים נדרשים ועשויים לבצע פעולות אחרות כדי להפוך את האובייקט לשימושי. יש לקרוא לקונסטרוקטור לכל האובייקטים הבלתי ניתנים לשינוי. ישנם שלושה סוגים עיקריים של קונסטרוקטורים: ברירת מחדל, ללא ארג ופרמטרים. בוני ברירת מחדל מוכנסים אוטומטית על ידי מהדר ג ' אווה. אסור לקונסטרוקטור להחזיר ערך.

קונסטרוקטור אינו נקרא במפורש, והוא נקרא פעם אחת במהלך חייו של אובייקט. קונסטרוקטור הכיתה מבוצע תחילה, ואחריו אלה של שיעורים נגזרים. בוני לא יכול להיות בירושה. שלא כמו שיטות, קונסטרוקטור הוא הכריז פעם אחת והוא יכול לשמש עבור אובייקטים מרובים. שם הקונסטרוקטור חייב להתאים לשם מחלקת האב. בנוסף, עליו להיות בעל שינוי הגישה המתאים.

מטרת הקונסטרוקטור היא לספק פונקציונליות חזקה לכיתה. זה מוודא שלמופע האובייקט יש את כל המידע הדרוש לו. זה גם מקבל פרמטרים רבים ככל שהוא צריך. לדוגמה, ניתן להשתמש בקונסטרוקטור ליצירת דמות. בג ' אווה, זהו ניב סטנדרטי ליצירת אובייקט, אך ניתן להשתמש בו גם להגדרת מחלקה המוגדרת על ידי קונסטרוקטור פשוט.

איך בוחרים קונסטרוקטור?

קונסטרוקטור הוא שיטה המשמשת לאתחול אובייקט חדש שנוצר. זה דומה לשיטת מופע בג ' אווה, אך היא אינה מחזירה סוג. קונסטרוקטור הוא שורה אחת של קוד שיש לו את אותו שם כמו בכיתה. הקוד בקונסטרוקטור צריך להיראות משהו כמו הבא. אתה לא צריך לדאוג קורא קונסטרוקטור ברירת המחדל מאז המהדר יספק אחד בשבילך.

קונסטרוקטורם מספקים פונקציונליות חזקה לשיעורים שלך. הם מבטיחים שלמופע אובייקט יש את כל המידע הדרוש לו כדי לבצע משימה. במשחק, למשל, אתה צריך ליצור דמות, מה שאומר שאתה יכול להעביר את המשימה לקונסטרוקטור. אפשר גם להעביר פרמטרים רבים ככל שתרצה לקונסטרוקטור, כגון שם המשחק או הדמות.

הקליקו כאן על מנת למצוא קונסטרוקטור בצפון.