מי הם אריחי המטבח הטובים ביותר?

אריחי מטבח

אולי אתה תוהה איך לבחור את אריחי המטבח הטובים ביותר למטבח הקטן שלך. יש הרבה אפשרויות. בעלי בתים בעלי ראש תקציב צריכים לבחור אריח רצפה רגיל ולא משובץ שמתאים למנוחה. במטבח מודרני, נקי, תבנית גיאו שחור לבן נועזת יכולה להביא התזה של אישיות. אם אין לכם הרבה מקום, נסו ריצוף פסיפס, שהוא פסיפס של אריחים קטנים יותר. אריחים אלה לרוב מורכבים על הקירות ויכולים לגרום למרחב קטן להיראות גדול יותר.

אריחי אפקט בטון הם עמידים וזולים, גם אם אתה על תקציב הדוק. אריחים אלה דומים לעץ אך בטוחים יותר לשימוש. הם יכולים להיות מונחים בכל דפוס שתרצה, וקל לנקות אותם. הם נהדרים למראה מינימליסטי. אלה הם עמידים ופשוטים, וניתן לזווג עם כל עיצוב. הם יכולים להחזיק מעמד הרבה זמן, בלי קשר לתקציב שלך.

אריחי אבן וקרמיקה הם עמידים ומושכים, וניתן להשתמש בהם בתוך הבית ובפנים. אריחי מטבח אבן הם עמידים וקלים לניקוי. אריחים אלה הם גם מושלמים לסביבת תוכנית פתוחה, והם פחות יקרים מאריחי קרמיקה או פורצלן. ניתן להתקין אריחים אלה גם על קירות, מה שהופך אותו בחירה אידיאלית לבתים שאין להם רצפות. עמידותם של אריחי מטבח אבן הופכת אותם לבחירה מצוינת למטבחים, ועלותם הנמוכה הופכת אותם לקנייה נהדרת.

בהתאם לסגנון החדר אתה יכול לבחור בין קרמיקה או אריחי אבן. הראשון הוא עמיד מאוד בעוד האחרון הוא פשוט לתחזק. השני פחות עמיד ולא מומלץ להשתמש בו במטבחים. אריחי אפקט בטון הם האופציה היקרה יותר, אבל הם יכולים לתת לך מראה כפרי או מודרני. אריחי אפקט בטון נהדרים למראה מינימליסטי.

אפשרויות נהדרות לאריחי מטבח:

אריחי אפקט בטון הם אפשרות מצוינת עבור אלה בתקציב הדוק. אריחי בטון פופולריים משום שהם עמידים וניתן להשתמש בהם בבטחה. הם יכולים לשמש במטבח כתזזית. הם באים בהרבה גדלים, צורות, צבעים וסגנונות. כדי להפוך את הקירות שלך יותר מושכים, אתה יכול לשים אותם על הקירות. אתה יכול אפילו לבחור את הסוג של דלפק נגדי ואבנט אחורי שאתה רוצה. חומרים אלה זמינים ברוב החנויות הגדולות לשיפור הבית.

הדבר הראשון שצריך לחשוב עליו כשמדובר באריחי מטבח מעוצבים הוא המראה שלהם. אתה צריך לבחור אריח שמתאים לקבינות בחדר. חשוב לבחור אריח שיכול להימשך זמן רב. צלחת אחורית אלגנטית לא רק תיראה נהדר, אלא גם תגביר את התפקוד של המטבח שלך. צלחת אחורית עשויה מאריחי שיש יכולה להיות אפשרות נהדרת למטבחים עמוסים.

ניתן למצוא סוגים רבים של אריחי מטבח באינטרנט. אתה יכול לבחור מהרבה סגנונות וחומרים. ניתן גם לחפש לפי צבע, גודל וחומר. אתה אפילו יכול למצוא גלריית עיצוב כדי לקבל תחושה למטבח שלך. אתה יכול גם לחפש באינטרנט את הסגנון הנכון כדי להתאים את המטבח שלך. אתה יכול להזמין באינטרנט דרך אתר אינטרנט. זה יעזור למצוא את האריח המושלם לבית שלך.

דרך נהדרת לגרום למטבח להיראות אלגנטי יותר היא עם אריחי אבן טבעיים. זה נראה כמו אבן טבעית והוא יקר יותר. זו בחירה נהדרת אם המטבח שלך רוצה מראה כפרי ומודרני. בחירת אריחי אבן טבעיים יכולה להיות דרך נהדרת לשפר את האופי של המטבח שלך. אתה יכול לבחור באפשרות זולה יותר אם אתה על תקציב הדוק.

אריחי קרמיקה הם אפשרות טובה אם יש לך תקציב מוגבל. אריחי קרמיקה קלים ויעילים. אתה יכול אפילו לקבל אחד שמחקה עץ או אבן. זוהי בחירה מצוינת לקירות כי זה לא צריך איטום והוא מאוד תחזוקה נמוכה. החלק הכי טוב? זה לא דורש שום מוצרי ניקוי מיוחדים. אריח זה הוא רב גוני וגמיש, כך שזה יעבוד היטב במטבח שלך.

https://www.youtube.com/watch?v=6PufkLwFzCs