ציפוי שליכט צבעוני – כיצד הוא עוזר לביתך

שליכט צבעוני

שליכט צבעוני הוא בחירה פופולרית לשיפוצים. אף על פי שהתהליך יכול להיות גוזל זמן, כמו ניקוי והצגת הטאקו, המוצר המוגמר יכסה כל נזק ויגרום לביתך להיראות יפה במשך שנים רבות. למרות שניתן ליישם שליכט צבעוני מהר יותר מהצבע המסורתי, הוא לא יראה כמו בתים מצוירים טריים.

מעיל ערפל הוא כיסוי דמוי צבע שמוחל על משטח טיח לאחר שהטיח נרפא. מעיל הצבע סמיך יותר מצבע ויסתיר כל נזק או פגם מתחת לפני השטח. זה גם ישאיר את המראה החיצוני ארוך ויפה יותר. יש כמה חסרונות לציפוי צבעים. הוא נקבובי ויכול לספוג אבק ומים, גורם לכתמים ודועך. הצבעים הזמינים אינם מגוונים כמו צבע.

מערכת ציפוי צבעים יכולה להיות יקרה מאוד. החיסרון הוא שאולי תצטרך לצבוע מחדש את פני השטח שלך כל כמה שנים. תן דעתך למחיר הציפוי, למצבו של הציפוי ולשאלה האם הבית נצבע לעתים קרובות. ציפוי צבעים הוא אפשרות טובה יותר אם אתה מתכנן לצבוע את הבית לעתים קרובות.

מה שלא ידעתם על שליכט צבעוני:

בעיה נוספת בציפוי שליכט צבעוני היא חוסר היכולת לבחור צבעים. בגלל הטבע של שליכט, אתה צריך לשקול את הצבע של הבית לפני ליישם את הצבע. בית לבן, למשל, ייראה נהדר, אבל קשה להתאים את מבנה הקיכלי בדיוק. צבעי השיזוף לא ישתלבו היטב עם צבע הבית.

תן דעתך לכמות הפיגמנט הרצויה לך בבחירת מעיל צבעוני. מעיל עם ריכוז גבוה יותר של פיגמנט ייצור צבעים כהים יותר. מעיל בהיר יותר ייצור צבעים בהירים יותר. תהליך ציפוי צבעים טוב יגרום לציפוי שלך להיראות טוב יותר ומושך יותר לקונים פוטנציאליים. זה אפילו יכול להימשך שנים. צריך לשכור איש מקצוע אם בעל בית רוצה להוסיף צבע לבית שלו.

לציפוי צבעים יש כמה יתרונות. שליכט צבעוני יכול להימשך 15 שנים או יותר. היישום לוקח רק כמה ימים ומעיל הצבע מופעל על שכבה דקה. החלק החיצוני של הבית לא יושפע על ידי בלאי וקרע באותה קלות. שליכט צבעוני אינו קבוע.

כי שליכט עשוי ממלט, מעיל ערפל הוא בחירה פופולרית לחיצוניות. זה מוצר מבוסס בטון והוא נהדר לבתים עם חיצוני בטון. הצבע ארוך הטווח שלו יסתיר כל נזק שעלול היה לקרות לטיח. מלבד מניעת כתמים, זה גם גורם לטיח שלך להיראות יפה יותר ונמשך זמן רב יותר. עם זאת, חסרונותיו הם שהוא נקבובי, היכול לספוג מים ואבק.

ניתן להשתמש בציפוי ערפל כדי לשנות את הצבע או הטיח אם אינך בטוח באיזה צבע לבחור. שיטה זו היא יעילה יותר וניתן ליישמה בתוך ימים ספורים. מעיל ערפל הוא שכבה דקה של מים ומלט פורטלנד. זה מתחבר לטיח הקיים. ברגע שמעיל הערפל מופעל, קל ליישם אותו. ניתן גם להשתמש במערכת מבוססת צבע אם יש לך שטח גדול לצבוע.

מלבד המראה שלו, העמידות של ציפוי שליכט צבעוני היא יתרון גדול נוסף. זה יכול להימשך עד 15 שנים. זה גם קל ליישום. בניגוד לצבע המסורתי, ציפוי שליכט צבעוני מיושם בדרך כלל בשכבה דקה. בהשוואה לצבע, משטחים מצופים בצבע פחות צפויים להראות שחיקה וקרע. זה הרבה יותר קל לתחזק מאשר צבע. לאחר שהצבע יופעל, הכתם עשוי להישאר כמה ימים.

ישנן דרכים רבות ליישם ציפוי צבע שליכט. אתה יכול לצבוע את החלק החיצוני של מבנה שליכט כמעט בכל צבע שאתה רוצה. כדי לקשט את פנים הבניין, ניתן להשתמש גם בטכניקת יישום צבע. כתם יכול לא רק לשפר את מראה ביתך, אלא גם להגדיל את ערכו. אפשר אפילו להוסיף גימור דקורטיבי לפנים הבניין באמצעות כתם צבעוני.

לפרטים נוספים על שליכט צבעוני, הקליקו כאן: https://www.bipro.co.il/%D7%A9%D7%9C%D7%99%D7%9B%D7%98-%D7%A6%D7%91%D7%A2%D7%95%D7%A0%D7%99/